اورژانسی اصفهان

نطنز-رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز گفت:در شش ماه نخست سال جاری بیش از یک هزار و ۷۰۰ مورد ماموریت در سطح شهرستان نطنز انجام شده است.

حسین مخلصی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال بیش از ۱۲ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز گرفته شده است، اظهار کرد: کل ماموریت های انجام شده این مرکز در شش‌ماهه نخست سال جاری ۱۷۵۳ مورد بوده که یک هزار و ۲۶۲ مورد از مصدومان برای ادامه درمان اعزام به بیمارستان و ۳۱۵ مورد سرپایی مداوا شده‌اند.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی نطنز، با بیان اینکه در مرکز فوریت های پزشکی نطنز ۸۷۹ مورد اعزام شهری و ۳۸۲ مورد اعزام جاده‌ای انجام شده است، گفت: آمار موارد غیر تصادفی شهری ۱۰۵۶ مورد و جاده‌ای ۱۱۱ مورد بوده، همچنین آمار تصادفات جاده‌ای نیز ۳۴۹ مورد و شهری ۲۳۷ مورد است.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز، تصریح کرد: دو مورد احیای موفق، ۲۳۸ مورد مشکلات قلبی، چهار مورد مسمومیت با گاز منو اکسید کربن، ۱۲۱ مورد سقوط، ۱۱ مورد حوادث ویژه، ۱۷۷ مورد حوادث تنفسی و یک مورد ن و زایمان از سایر مأموریت‌های این مرکز بوده است.

وی ادامه داد: نطنز در شمال استان اصفهان و ۱۴۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد و دارای جاذبه های گردشگری، زیارتی و محل گذر آزادراه کاشان - نطنز - اصفهان همچنین ترانزیت تهران به جنوب، راه آهن تهران به جنوب و تهران به اصفهان است که حدود ۳۰۰ کیلومتر حوادث جاده ای را پوشش می‌ دهد.

مخلصی با بیان اینکه این شهرستان ۵۴ شهر و روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۲ هزار نفر را در خود جای داده است، خاطرنشان کرد: فوریت‌ های پزشکی شهرستان نطنز با برخورداری از چهار پایگاه شهری و جاده‌ ای، چهار آمبولانس فعال و دو آمبولانس جایگزین و تعداد ۳۰ نفر پرسنل به صورت ۲۴ ساعته به بیماران و مصدومان اورژانسی خدمات ارایه می دهد.


بادرود رسانه مورد ,نطنز ,مرکز ,شهرستان ,پزشکی ,هزار ,پزشکی شهرستان ,فوریت‌های پزشکی ,شهرستان نطنز ,مرکز فوریت‌های ,بیان اینکه ,فوریت‌های پزشکی شهرستان ,مر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ایران یاسکاوا آنلاین موزیک بازان دورهمی مشاوره و برنامه ریزی کنکور 98 charmsara سرزمین دخترونه themainc Shop